پیام رهبرمعظم انقلاب به مناسبت آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان | این مجلس یکی از پایه‌های اصلی نظامِ اسلامیِ مردم‌سالار است آغاز مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری + فیلم ویدئو | درخواست شهید آیت‌الله رئیسی برای تعیین قبرش در حرم رضوی حضور مقامات خارجی در مراسم بزرگداشت شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان پیام تسلیت وزیر خارجه سوریه و رئیس اتحادیه آفریقا به رهبر معظم انقلاب حزب الله لبنان مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس (۱ خرداد ۱۴۰۳) غافلگیری نظامی صهیونیست با آتش تک‌تیرانداز فلسطینی تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات اشغالی (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱ ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت | زمان و مکان تشییع آیت الله رئیسی و همراهان اعلام شد قالیباف: شهید امیرعبداللهیان در دفاع از حقوق ملت ایران سستی عمل نداشت اسماعیلی: هیچ‌گاه فعل مذمومی از شهید آیت الله رئیسی ندیدم پیام تسلیت اروگوئه، شیلی و پرو به ملت و دولت ایران پیام تسلیت آیت‌الله وحید خراسانی درپی شهادت رئیس جمهور «اردوغان» در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا: درباره علت سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران اطلاعی نداریم | نقشی نداشتیم حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به موتورسیکلتی در جنوب لبنان (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردوغان در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد مادورو در تماس با مخبر: آیت الله رئیسی نماد مقابله با یک‌جانبه‌گرایی در دوران معاصر بود
سرخط خبرها

سردار تنگسیری: موشک‌هایی داریم که آمریکا فکرش را هم نمی‌کند| جزایر سه‌گانه ایرانی است و ایرانی باقی خواهد ماند+ فیلم

  • کد خبر: ۱۳۹۷۷۱
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
سردار تنگسیری: موشک‌هایی داریم که آمریکا فکرش را هم نمی‌کند| جزایر سه‌گانه ایرانی است و ایرانی باقی خواهد ماند+ فیلم
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آن چیزهایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم، گفت: موشک‌هایی داریم که آمریکا فکرش را هم نمی‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جشنواره شهید وزوایی با بیان اینکه والله قسم آن چیزهایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم، گفت: ما امروز موشک‌هایی داریم که امریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند.

آن چیز‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیزهایی نیست که در زمان جنگ به‌میدان می‌آوریم

وی با بیان اینکه هیچ کشوری نتوانسته روی قایق‌های ۶ و ۸ متری موشک نصب کند؛ اما ما توانستیم، افزود: ۲ بار آمریکایی‌ها و ۲ بار انگلیسی‌ها در خلیج فارس مقابل اسلام به زانو در آمدند، دیگر خدا چطور به ما بگوید با شما هستم.

روایتی از لرزیدن دست تکاور انگلیسی هنگام بیرون‌آوردن اسلحه از لباس

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن بیان روایتی از خیس کردن نظامی آمریکایی وقتی فهمید مقابلش یک پاسدار ایستاده است؛ خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ نفر امریکایی‌ها در دریا کشته گرفته‌ایم، اما نمی‌گویند، تا امروز ۹ تا سیلی در دریا به آن‌ها زدیم.

روایت خیس‌کردن نظامی آمریکایی 

سردار تنگسیری در ادامه ماجرای آفتابی‌شدن قایق‌های انگلیسی بعد از سخنرانی رهبر انقلاب را تشریح کرد و گفت: نیروی دریایی سپاه روی ۳۲ کشتی در نقاط مختلف دریا آدم دارد.  وقتی کشتی انگلیسی را گرفتیم یک کشتی در عربستان داشتیم که بلافاصله آن را آزاد کردند.

ماجرای آفتابی‌شدن قایق‌های انگلیسی بعد از سخنرانی رهبر انقلاب

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین در واکنش به بیانیه مشترک چین و کشور‌های عربی درباره جزایر سه‌گانه ایران تاکید کرد: جزایر سه گانه ایرانی است و ایرانی باقی خواهد ماند شک نکنید.

اجازه نمی‌دهیم کسی درباره یک وجب خاک کشورمان حرف بی‌خود بزند

وی اضافه کرد: ما نه به کشوری تجاوز می‌کنیم نه دنبال خاک کسی هستیم، اما اجازه نمی‌دهیم کسی درباره یک وجب خاک کشورمان حرف بی‌خود بزند. ما هم بگوییم فلان خاک و فلان جزیره آزاد هست یا برای فلانی است، این درست است؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->